آیا هیچکدام از مراحل بازی Dishonored 2 مانند مرحله Lady Boyle’s Last Party در بازی Dishonored به یاد ماندنی خواهند بود؟
استودیو Arkane، سازنده بازی، به این امر امیدوار است. طراحان بازی در یک ویدیوی
جدید، از تلاشهای خود برای ماندگار ساختن بازی میگویند. در این راه، گیمپلی و
داستان، نقشهای اساسی را ایفا میکند اما ترکیب آنها با بازی بودن مراحل است که
باعث خلق یک بازی به یاد ماندنی میشود.
هاروی اسمیت، کارگردان بازی میگوید:
«ما به دنبال خلق دوباره مأموریتهای کلاسیک Dishonored هستیم که در آن باید به یک مکان به شدت محافظت شده نفوذ کنید. این
مکان نیز شخصیت و طبیع خاص و منحصر بفرد خود را دارد و شما باید به دنبال یک هدف
باارزش باشید. اما، همچنین میخواهیم که این مراحل، دارای تم حماسی، بر اساس
داستان یا گیمپلی باشند تا فضایی خلق شود که گشت و گذار در آن، به یاد ماندنی
شود.»
دو مأموریتی که سران استودیو درباره آن
حرف میزنند، در نمایشگاه E3 هم به
نمایش گذاشته شده بودند. در مرحله Dust Strict، در حالی که به دنبال هدف خود هستید، طوفان شنهای اتفاقی، دید
شما و دشمنانتان را محدود میکند. در مأموریت Crack in the
Slab، گیمر هر گاه که بخواهد در زمان سفر میکند
و یک مکان را با سه سال اختلاف، مشاهده خواهد کرد.
کریستوفر کریر، سرپرست طراحی مراحل بازی گفت: «اگر تنها یک چیز باشد که بخواهم گیمر در Dishonored 2 احساس کند، این است که اگر چه بازی ما اوپن ورلد نیست، اما مراحل ما به گونهای باشند که گیمر احساس کند مشغول یک بازی اوپن ورلد است.»
دیگر مرحله تماشایی، قصر کوکی معماگونه
است که تنها راه پیشروی در آن، تغییر ساختار قصر، مانند یک مکعب کوبیک است. و سپس
شاهد هنرکده پادشاهی هستیم، یک موزه تاریخ طبیعی به سبک عصر ویکتوریایی که پر از
موجودات تاکسیدرمی شده است.
شما میتوانید این ویدیو و سخنان کامل
سازندگان آن را در بالا تماشا کنید. بازی Dishonored 2 در تاریخ 21 آذر ماه برای پلی استیشن 4، ویندوز و اکس باکس وان
عرضه میشود.